Produsele achiziționate prin contract la distanță se pot returna conform OUG nr. 34/2014. Acestea se pot returna, cu ambalajul original, cu toate accesoriile și consumabilele și în aceeași stare în care au fost receptionate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzi. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
În funcţie de stocul existent, vă oferim următoarele opțiuni:
- de a înlocui produsul cu altul de aceeasi valoare
- de a repara produsul, sau
- de a returna contravaloarea produsului, în cel mult 30 de zile de la primirea acestuia.
Condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau consum (la consumabile), etc. SC IRMEX SRL nu își asuma nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul, montajul executat de client, si nici nu acceptă returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.
Vanzatorul suporta cheltuielile de retur daca:
- produsul nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
- produsul nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
- produsul este nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau coletul prezinta deteriorari la receptie.
Daca produsul nu este returnat in aceeasi stare in care a fost primit ( produs purtat, spalat, murdar, rupt, descusut sau incomplet (tinute, costume carnaval, peruci, palarii accesorii carnaval ) ne rezervam dreptul de a solicita o taxa administrativa, intre 10% si 100% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). In cazul in care gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizarii produsului se va retine din suma pana la 100% sau se va trimite coletul inapoit – costul transportului va fi suportat de catre client.
Pentru a efectua un retur va rugam sa ne contactati pe email la
comenzi@partymag.ro sau telefonic.